Norges første mobile kaffekort selges idag på nettstedet oohgle.no

Dette er et samarbeid mellom Tele2, Narvesen og CatchTheEye. De er altså er først ute i Norge med å selge et mobilt kaffekort. Utsendelsen som skjer både via SMS og mail, har en kommersiell verdi på hele kr 750,000. De som mottar melding kan kjøpe og betale direkte på oohgle, og mottar kaffekortet direkte til sin mobil.

CatchTheEye ville ha Narvesen med på dette fordi de har butikker over hele landet. Narvesen er allerede igang med en egen mobiltjeneste og har en kupongløsning som fungerer i alle butikker. Tilbudet kan kun kjøpes på tele2.oohgle.no idag, og er unikt for Tele2´s kunder. Man oppnår hele 83% rabatt på å kjøpe 5 kopper kaffe som også inkluderer en Tele2 Startpakke med ringetid. Man betaler i prinsippet for én kopp kaffe og får resten gratis – et tilbud som gjelder i alle Narvesen sine butikker over hele landet.

oohgle deals fungerer på denne måten:

  1. Narvesen finner et bra produkt til en unik pris
  2. Narvesen sender produktbilde + logo + tekst til CatchTheEye
  3. CatchTheEye lager annonsen som Narvesen godkjenner
  4. CatchTheEye publiserer Dealen via SMS og mail uten kostnad
  5. Kunden kjøper og betaler produktet på tele2.oohgle.no
  6. Kunden mottar en kupong som et bevis på at produktet er kjøpt og betalt
  7. Kunden henter ut produktet i en butikk eller får produktet tilsendt (frakt kommer i tillegg) og
  8. Narvesen validerer kupongen i butikk for å sikre at den kun benyttes en -1- gang
  9. PayEx sikrer transaksjonen
  10. Alle er fornøyd og har gjort en god Deal

oohgle.no kan beskrives som et nettsted som daglig tilbyr minst halv pris på utvalgte opplevelser, tjenester eller varer. Dersom en «deal» oppnår tilstrekkelig mange kjøpere blir den gyldig. Bedrifter som benytter tjenesten som markedsføringskanal er dermed garantert et visst antall kunder.

CatchTheEye er et medieselskap med fokus på personlig og direkte markedsføring via mobil, web og TV-skjermer. Annonsører kan utvikle kampanjer og målrette budskapet til bestemte målgrupper basert på demografi, lokasjon, interesser og behov. Vi gir forbruker mulighet til selv å velge hva, når og hvordan de kan motta reklame slik at de opplever å motta relevant og personlig målrettet reklame.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s