Al Green billetter revet bort

Hvilket medium kan du benytte idag som gjør at 50 personer på 2 timers varsel oppsøker en vilkårlig adresse i Oslo for å få 2 stk billetter til konsert?

Deli de Luca og CatchTheEye gjør det igjen med Appvertising. Kl 12:00 på konsertdagen pushet vi en melding via iPhone App’en til Deli. Ja, det var gratis billetter men likevel – vi tok med 10 stk billetter for ikke å skuffe fansen.

Oppmøtet var overveldende, noen ble eksremt lykkelige og står nå på Operataket i Oslo sammen med CatchTheEye og nyter utsikten, solen, sommeren med Noora Nor som musikalsk innslag.

Det vi lærte er at vi for fremtiden vil gjennomføre flere kulturelle innslag for lojale Deli De Luca tilhengere, og ha med flere billetter. Kanskje er Appvertising det neste Twitter?

CatchTheEye kaller dette å Oohgle, og om du også vil Oohgle er det bare å følge med. Når du Oohgler vil du motta attraktive tilbud når du er på farten, og ofte via mobil eller en TV-skjerm i bybildet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s