Filmtrailer rett på mobilen med iPhone

CatchTheEye har tidligere fortalt om den populære iPhone App´en til Deli de Luca. Nå benyttes den ukentlig av 30,000 personer – nå er 2.0 versjonen her.

Denne uken har CatchTheEye valgt filmselskapet SF Norge til å vise traileren til “Polanskis Skyggen” i App´en. Ifølge markedssjef i SF Norge, Janne Holmboe, gjør de dette fordi iPhone er en spennende og riktig kanal for å nå en viktig målgruppe med levende lyd og bilde.

Kjøp av billetter med mobilen
CatchTheEye kaller denne reklameformen for “appvertising”. Så langt vi er kjent med er SF Norge først ute med dette i Norge og drømmen vår er jo at de 30,000 som ser denne filmen kan klikke på iPhonen og kjøpe billetten der og da, sier Tor Olav Haugen. På denne måten kan folk Oohgle som er et buzz ord for se, klikk kjøp i det virkelige liv. Google er jo noe folk gjør på nett.

Digitale ukeblader på nett
Denne uken lanserer Deli de Luca og CatchTheEye sin online magasinbutikk for fullt. Det er jo fristende å kunne velge blant mer enn 3,000 titler og kundene får inntil 80% rabatt i forhold til å kjøpe bladet på Narvesen, sier Jon Marius Bastøe som har ansvar for lanseringen av CatchAMag.no, en tjeneste fra CatchTheEye.

Multimedia
CatchTheEye selger tilgang til App´en for kr 19,000 i uka, og da kan annonsører distribuere alt fra mobile kuponger som f. eks Vitusapotek gjorde i forrige uke, musikk og film. Så langt er det innløst mer enn 90,000 mobile kuponger kun i Deli de Luca, tenk potensialet!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s