CatchTheEye AS salgspartner for TELE2 Norge AS

CatchTheEye er nå en salgspartner for TELE2 Norge AS innen salg av forskjellige former av mobilmarkedsføring. 1-1 markedsføring åpner for mange nye og spennende måter å kommunisere med viktige målgrupper på.

Mobilmarkedsføring er en mediekategori i sterk vekst. Mange annonsører ønsker å gjøre egne erfaringer for å finne nytten av mobil markedsføring, ved å relatere respons til egne produkter og tjenester. Enkelte har bygd opp egne mobile baser, eller arbeider med dette fordi det er en gjengs oppfatning at slik kommunikasjon tilhører fremtiden. Flere er usikre på hvordan de kan komme i gang – CatchTheEye kan nå hjelpe, fremtiden er nå!

Kombinere mobil med sosiale medier?
Forbrukerne som mottar meldinger utgjør en segmentert og pålitelig database, og er naturligvis villige til å motta reklame. Sluttbruker vil motta et begrenset antall meldinger per dag. For annonsøren gir dette en mulighet til å teste ut kommunikasjon til et markedssegment det tradisjonelt er vanskelig å nå, og ikke minst påvirke. 1 til 1 markedsføring gir beviselig høy reklameytelse. I og med at problematikken med ”spam” meldinger her er eliminert, forventes det at annonsørene vil teste ut flere innovative- og kreative løsninger som involverer eksempelvis link til wap og sosiale medier i tillegg til selve mobil meldingen.

Eksempler på hypoteser vi stiller for mobil markedsføring er; ”Mobile kuponger fungerer godt som incentiv”, ”En ideell måte å verve nye medlemmer på”, ”ideelt for tidsbegrenset tilbud”, ”ideelt for å trekke en spesiell målgruppe til våre butikker”, ”høy involvering for konkurranser” og så videre. CatchTheEye har som mål å bli ekspert på å finne ut av hvilke vare- og produktkategorier som gir høy respons, samt hvordan og hvilke incentiver som gir best uttelling.

Om TELE2
Tele2 AB er et paneuropeisk telekomselskap med cirka 25 millioner kunder i 11 europeiske land, med en omsetning i 2006 på 50 milliarder SEK. Tele2 Norge AS er Telenors største utfordrer i telekommarkedet i Norge. Tele2 Norge AS har 55 medarbeidere og omsatte i 2006 for nærmere 3 milliarder NOK.

Om CatchTheEye AS
CatchTheEye er et medieselskap som selger tilgang forbruker via skjerm, med mobil som retur og responskanal. Selskapet har spesialisert seg i å utvikle og implementere kommunikasjonsstrategier innenfor retail ved å benytte digitale medieløsninger. CatchTheEye arbeider nært med sine kunder for styrke deres merkevarestrategi, ved å forstå forbrukeratferd og forbedre brukeropplevelsen. Selskapet står i spissen for å etablere mediekategorien ”Digital Out-Of-Home-Advertsing” i Norge som i 2008 var den raskest voksende mediekategorien internasjonalt.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s